четвъртък, 16 май 2013 г.

Любов, Amore, Love, Amour, Liebe, Любить

Привет :)  Отпивайки от любимото си италиянско кафе и водена от Любовта, която е неизменна част от моя живот, реших да ви представя една книга с това заглавие. Книгата Любов на Елиф Шафак. Преди две години, моят съпруг ми я подари... не очаквах книгата да ми хареса, но ... тя направо ме завладя, четейки я, открих за себе си нов поглед над живота... година по-късно следвайки желанието на сърцето си, прочетох отново книгата... останах изненадана, защото книгата отново ме завладя и погълна. Остави в мен нови впечатления, открития за живота и същтността ми. Благодарение на нея успявам да преоткрия себе си... и това ме кара да живея, да дишам, да обичам, да се радвам, да се усмихвам, да виждам красотата на вселената. Да давам Любов и да получавам Любов... "Каквото и да се говори, любовта не е само сладко чувство което идва и бързо си отива. Любовта е самата същност и цел на живота." Из Любов на Елиф Шафак
Искам специално да благодаря на Биби за очарователната подвързия за книги, която си купих съвсем скоро и нямам търпение да си чета книжки уютно настанили се в нея. Може да си закупите Тук /http://binabanbina.blogspot.com/2013/05/2013.html

Добре дошла, Любов! Здравей живот!

Няма коментари:

Публикуване на коментар