сряда, 20 ноември 2013 г.

Магията в теб





Магия...!  Стъпки...!
Магични стъпки към себе си! Какво е магията за теб? А за теб? За мен? За нас?
Магия наречена живот...
Магичен живот! За мен, за теб, за нас.
Това е то!
Лили - Lil'sun!  Прелестно,  магично същество. Благодаря ти!
Благодаря ти, че отново ме хвана за ръка и ме въведе чрез танц във вътрешният ми свят, който няма как да не се отрази и във външният.
Магия! Танц! Феерия!
Три думи!
Думи, описващи едно слънчево момиче - Lil'sun!
Искаш да усетиш нейната магия? Да се докоснеш до нейният щур свят? Да черпиш вдъхновение...? ... или просто да се забавляваш със себе си, с мен, с нас?
Какво е да танцуваш за детето в теб...?  Правил ли си го някога...?  Опитай! Почувствай!  Довери се на инстинкта си!  Не мисли! Мислите ще дойдат няколко часа след това... - поне при мен е така :)
На този танц, аз се заиграх с топка...!?   ...да, с топка... нищо и никаква топка. Но, тя ми показа, че като паднеш на земята, отново, с отскок отиваш на върха -  бързо, леко и гъвкаво :)

Пожелай това което искаш, поиграй с желанието си и му дай свободата да се сбъдне! 
Знам, усещам, че нещо там или тук ме чака, нещо красиво, чувствам го, но не мога му дам форма, цвят, мирис, дори да го назова. Странно е, но след среща с Lil'sun по време на танците, на игрите, на приказките, аз го усещам все по-силно и по-близо до мен. Какво е това ...? Незнам!  Само го усещам. хах...! Въпроси! Въпроси! Много въпроси за мен.
Танц за себе си - толкова мой, чист...  Него го усетих най-силно!  Усетих енергията, усетих вихъра на силата и бях окрилена :)
Магия е това да излезеш от клишето, от релсите...  Да извикаш, да завиеш, да запееш, да затанцуваш. Така я виждам Аз.
Удивително, за мен самата е как успявам да "разчитам" хората (идва ми отвътре)...?  Но няма как да спра монотонното им движение и да кажа: -
 Хей! Човече! Спри се.
Виж!
Живота е прекрасен. Виж формите му, цветовете му!  Усети го!  Изиграй го!  Надиграй го!  Надскочи го!  Прочети го! Напиши го!  Нарисувай го!  Изпей го!  Изтанцувай го!  Просто го виж!  Той е пред теб.  Магичен, фееричен свободен...
За теб, за мен за нас.
Искаш всичко това?  Да го почувстваш, да го нарисуваш, да го разкажеш, да го споделиш, да го направиш магично за теб, за мен, за нас.
Ела! Ти! Да, точно ти, който четеш.  Да направим, да сътворим, да изпеем, да изтанцуваме, да изрисуваме, да изживеем, да изговорим един магичен живот за теб, за мен, за нас.
Стъпка по стъпка.
Ти, аз. За теб, за мен, за нас...  висчки ние ЗаЕдно... Да го направим съвършен, изпълнен с обич, усмивки, сбъднатост на мечти: Моите, Твоите, Нашите Мечти.






Магични стъпки към себе си.

Искаш да намериш, магичните стъпки към себе си. Незнаеш как? Направи го с Lil'sun.
Може да се свържеш тук: https://www.facebook.com/liliqi1


La vita e bella


Няма коментари:

Публикуване на коментар