понеделник, 30 декември 2013 г.

2013 -та благодаря ти... 2014-та готова съм...!



Вдъхновена за последният си пост за тази година от един прекрасен Човек с голямо сърце...
Истински ангел за мен. Лилсън благодаря ти, за безрезервната ти вяра в мен, подадената ръка и упората която ми даваш всекидневно с огромна Любов.

2013 -та
Благодаря ти за всичките уроци
............................................................
2014 -та готова съм...!

... 2013-та красива, силна, вълнуваща изпълнена с доста сбъднати мечти и...
година в която аз реших да поема по път... път към себе си. Път не лек, дълъг, разтърсващ и в същото време изпълнен с огромна любов... извираща от моето сърце.
Път по които тръгнах без да се усетя, но нещо в мен вече знаеше и бе взело решение, аз само чух сърцето си и го последвах без да се замислям. Път по който вървя ръка за ръка с моя ангел... най-прекрасният, магичен и прелестен ангел. Щастлива съм, преливам от любов и светлина с която ще посрещна новата 2014-та година. 2013-та изпращам те с любов и благодарност, захвърлям всичко гнило, изтупвам прахта от себе си, оставям зад гърба си несигурността и неувереността у мен, оставям думичките "не мога", "не искам" и"това не може да стане", оставям зад себе си притеснението и страхът, вече нямам нужда от вас. Останете си тук със здраве... аз имам сила, вяра, надежда, любов и светлина в сърцето, мога и искам да постигна това за което съм родена.
Моето призвание! То ме чака там в 2014-та година.

...Годината на дървеният кон.
Година на трансформации, на промяна, на творческо начало, година на силните и изпълнени с вяра хора, година за лидери, все прекрасни неща...
2014-та готова съм за теб, готова съм за една голяма вътрешна промяна. готова съм за това което има да дойде при мен, за мен.
Искам да правя това което ми доставя удоволствие и прави моето сърце щастливо.
Искам да намеря моята вълна, моят танц, моят повей, моят ритъм, моята песен, моите стихове, моите картини и моите хора. Искам с любов и от любов да живея.
Искам да напиша стихчето започващо с тези две думички:
Аз съм... две от най-мощните думи;
понеже това, което поставиш след тях оформя реалността ти.
Благодаря ти Лилсън, за вдъхновението.
В първият ден от 2014-та вече знам какво ще е първото нещо което ще направя за себе си, ще напиша Аз съм...
Е, така вече ми е по-леко на душата, скъсах със старите, застояли и ненужни мисли, вещи, хора, състояния... приветствам новите с вяра, светлина, надежда и любов в сърцето и душата си.
2014-та добре си ми дошла!

La vita e bella






Няма коментари:

Публикуване на коментар