сряда, 31 декември 2014 г.

2014 - Чао! 2015 - Добре дошла и здравей!

Мила ми 2014 година, дойде време да ти кажа: Чао!


Ти ме изненада още в самото начало, когато ми подари свобода! Подари ми цялото време само за мен и семейството ми. Цяла година се наслаждавах на свободата си, почивах, наблюдавах, наслаждавах се, обгрижвах себе си и семейство ми, забавлявах се заедно с тях. Усетих топлината, уюта, любовта на дома и семейството.
Имах време да мисля, да чертая планове, да мечтая, да искам, да планувам неща, които може би утре ще са сбъднати мой мечти.
 Прекрасно е! Благодаря ти 2014! 




Време е да се разделим. Време е да посрещнем 2015 година заедно с теб, мила ми 2014.
Всяка раздяла е тъжна, но пък е начало на нещо. Всичко което си отива от нас, открива път на новото, което винаги е за по-добро.
И така...



2015 година, Здравей!
Ти идваш с пълна сила, изпълнена с енергия, здраве и носеща аромат на любов, красота, топлина.
Какво си подготвила за мен, мила ми 2015 година?
Аз, не зная!
Прегръщам те с любовта си и вярвам в теб и в мен, че заедно, ще сътворим чудесна година, запомняща се, много динамична, украсена с усмивки, сбъднати мечти и желания.
Изпълнена с Живот, любов, топлина, подкрепа и истински случващи се хубави неща!
Да бъде!

Време е купона да започне...
СЕГА!

Нека бъдем влюбени в себе си, в живота, в доброто и в чудесата.

Влюбената Пипа!



1 коментар: