петък, 7 юни 2013 г.

Вдъхновения за прически :)

Днес е петък и реших да ви представя няколко мой вдъхновения за прически... тъй като скоро ще посетя моята фризьорка имах нужда от  вдъхновение относно нужната ми малка промяна за лятото в прическата. Може и някоя от вас да се вдъхнови от моите предложения. Каква коса обичате къдрава или права? Аз лично обожавам къдравите коси, защото по душа съм голяма романтичка :) за жалост моята коса е права, но пък имам няколко много хубави маши за всякакви къдрици и когато разполагам с повечко свободно време с удоволстие си правя косата на малки къдрици, големи къдрици, на спирали или пък на букли според моментното ми желание. Благодаря на всичките ми мили колеги които тази година за рожденият ми ден ми подариха въпросните маши. Прекрасен подарък, които много обичам! :)
Желая ви красиви събота и неделя!!! И много усмивки от мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар