събота, 31 август 2013 г.

Жива вълна


 Животът е танц.
Непрекъснат поток от ритми, които резонират или не с нашия ум.
Пусни се и танцувай.

Жива вълна... някой ще се запитат какво пък е това?
Това е танц. Твоят танц, танц на тялото ти, танц който ти говори и разказва. Вълшебен танц. Така го чувствам аз :)
Преди два дни чух и прочетох за пръв път за Жива вълна. Нещо в мен се надигна и каза Да ще отида. Без много да му мисля взех решението и отидох, без да знам какво ме очаква. Стигаше ми това, че познавам водещата Лили - Приказна е! Познавам залата в която танцувахме, а това за мен е добре, защото аз съм от тези които когато непознават никой, дори и мястото където отиват, трудно правя крачка :) хохо
Ако се препънеш, превърни го в танц

Първа жива вълна и 7 песни... песничката почва очарователната Лили ни води и... всяка от нас започва своя танц. Умът ми спира да говори (как го постигнах незнам :) случи се от само себе си :) само тялото се движи в ритъм в моя собствен ритъм и ми говори, напътства ме. Нужно е да се доверите и да се впуснете в танца. На моменти губя този ритъм, не съм себе си не е моето място, чувствам се некомфортно. В друг момент на определено местенце, съм много Аз, добре ми е, спокойна съм и щастлива. Следвам ритъма и танцът е плавен, нежен, красив, женствен и много мой. Сърцето се радва, доволно е!
Уникалното е, че съпоставяйки живота си с танца слушайки какво ми говори тялото танцувайки моят танц то разказва. Разказва с невероятна точност начина ми на живот, желанията, мечтите, любовта, обичта към себе си и света страховете, къде се препъвам, спирам и не се осмелявам да направя крачка напред... знам няма страшно, но стоя там и не мърдам. (Няма да се впускам в подробни разкази за живота ми)
Жива вълна - Началото за мен бе нещо много красиво, очарователно, женствено и много полезно. Разтоварващо, зареждащо и забавно.
Благодаря ти Лили, че ми подари този вълшебен танц. 
Благодаря и на себе си, че се заведох при теб. 

Това което знам е, че ще продължа да танцувам и рисувам живота си по най-добрият за мен начин, така, че мила Лили очаквай ме отново :)
Обичам ви, обичам себе си и ви желая усмихнат, ритмичен и мелодичен уикенд
повече за Жива вълна може да видите тук
https://www.facebook.com/LiveWave?ref=profile

Няма коментари:

Публикуване на коментар