понеделник, 2 септември 2013 г.

Красив и цветен щрих да внесем в живота си... мой вдъхновения :)

Живота... Красив, Цветен, Ароматен, Движеш се, Трептящ, Пърхащ. Тези думички ми се въртят днес в главата. Напоследък все по-често ми се случва да внасям по цветен щрих в ежедневния си живот. Много е красиво и кара сърцето ми да пее и танцува. Обичам цветните дрехи, чанти, бижута, обувки, цветната и вкусно ухаеща храна, поднесена на цветна красива маса. Обичам нежните и да си призная честно малко сладникави парфюми :) аромата им ме кара да полетя. Обичам храната да радва не само вкусовите ми рецептори, но и очите :). И така облечена цветно, с цветни очарователни и женствени обици, цветна чанта и обувки. Ухаеща на букет от нежни цветя започва денят ми... Красив и цветен :)
Пожелавам на теб, мила моя, да на теб :) Живот изпълнен с красота, цвят и аромат.
Ето и една минимална часта от мойте вдъхновения :)


Живота е Цвят; Живота е Песен; Живота е Танц; Живота е Аромат;
Да му се насладим подобаващо, както си знаем днес и сега :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар